Marabou Loop


Dela |



Var ute på vift med kollegan häromhelgen, ska inte gå in närmare på det, men vi åkte iallafall tåg, och det betyder färdkost. Kollegan förbarmade sig över att jag endast köpte 21 g choklad, som dessutom innehöll kola. Så jag fick äta själv.

Jag har tidigare varit nyfiken på denna choklad, trodde nog mest att den smakade som daim, lite hård kola med mjölkchoklad.

Men den var faktiskt mjuk. Vilket var jättebra, för daimen brukar alltid fastna i tänderna och är egentligen inte särskilt god. Men denna var supermjuk och "tuggig" och gick åt jättesnabbt. Jag är supernöjd, denna ska in på min tentagodis-lista.

Betyg: 4/5






Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Jag var också nöjd när jag köpte den, dumle i annan form liksom, fast ännu lite mjukare och bättre choklad runt om! Dessutom känns det som att man får mycket för pengarna - yay =D

2011-10-11 @ 17:00:04
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0