Hård dag i skolan = chokladtårta


Dela |

Både jag och kollegan studerar ju, och i mina kretsar är jag så att säga ökänd för att kunna äta stora mängder med mat och allmänt tycka om choklad och så. Alla har sina talanger... eh. Iallafall, så har vi en kafeteria i skolan där de bl a säljer en fantastiskt vacker chokladtårta, som folk inte ens verkar vilja köpa (jättekonstigt), och min vän föreslog att vi skulle liva upp en grå måndag med lite tårta.


Kan väl säga att det kändes bra efteråt. Bilderna talar för sig själva.






MUMS!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Ja, vacker var den i alla fall, det håller jag med om!

2011-09-26 @ 15:18:59
URL: http://daedalsmat.sajto.se
Postat av: Wesslantjej

Den där mörka läckerheten ser verkligen ut att innehålla en hel del glädje och uppiggning iallafall.. Hoppas att den var goood!

2011-09-26 @ 17:27:59
URL: http://tjejenochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0