Marabou Sensation Double Créme Wafer


Dela |



Jag blev lite äldre för någon vecka sen, och fick bl a dessa av mina kära vänner. Bra när folk vet att man ska ge mig mat för att jag ska bli glad. Tidigare har jag nog mest gillat Cookies & Cream- varianten, men dessa alltså...

Det är som mjölkchokladpraliner med krispiga rullsaker i och mjölkkräm. Beroendeframkallande som bara den och jättegoda! Helt omöjligt att sluta. Funderar på att lägga dessa i listan för framtida tentagodis...


Betyg: 4/5


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Jag har kikat lite på de här men aldrig köpt dem. De ser ju jättegoda ut, jag tror det får bli att prova just dessa nästa gång jag handlar choklad - vilket lär bli nästa år om jag inte äter upp det jag har hemma snart ;)

2011-09-17 @ 13:46:29
URL: http://daedalsmat.sajto.se
Postat av: Anonym

Samla poäng på en ny rolig sida och få gratis choklad! http://www.gratischoklad.se/?r=372



MVH/Anna

2011-09-17 @ 23:17:17
Postat av: Anonym

åh, påminner dom om mars delight? :)

2011-09-18 @ 00:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0